Lifestyle

Noi trei și o vacanță

24 august 2015

De fiecare dată când se apropie vacanța noastră sunt foarte fericită. Ariana prinde un entuziasm fantastic. Și ce mă bucură și mai tare este că se adaptează ușor în locurile noi. Oriunde. Și asta face ca vacanța noastră lungă sau scurtă să fie frumoasă și ușoară pentru toată lumea. Aș zice chiar că îi merge mai bine în vacanță decât acasă.

bagaj

Alegem împreună hainele pe care vrem să le luăm cu noi, cremele, cărțile mele, cărțile ei de colorat, ea jucăriile preferate, și în final nu uităm tabletele. Fiecare cu a lui!

FullSizeRender (3)

Anul acesta am ales Grecia, insula Meganisi, pentru șapte zile. Meganisi se învecinează cu Lefkada și cu Skorpios, în partea de vest a Greciei, la Marea Ionică. Am să vă povestesc întâi despre drum, căci a fost o aventură. Cel puțin pentru Ariana. Am zburat o oră până în Lefkada. Din aeroport am plecat cu o mașină pentru a ajunge în portul Nidri (cam 30 de minute). Din port am luat feribotul către Meganisi, pentru 15 minute. Biletul 1,90 euro. Prima plimbare cu feribotul pentru ea. O fericire.

DSC05413 (2)

DSC05437 (2)

DSC05432 (2)

Aici ne-a așteptat un bus pentru a ne prelua către hotel. Încă zece minute. Și în sfârșit, am ajuns. Și am prins acest apus de soare superb. Cam ce ar putea să fie mai frumos?! Am uitat de toată nebunia drumului, de căldură și mai ales de nerăbdarea unora mai mici. A meritat.

DSC05411 (2)

În prima seară am mâncat la hotel pentru că eram obosiți, însă a doua seara am coborât până în portul Spillia. Cam la 20 de minute de mers pe jos, de la hotel. Peștele și salata grecească au fost la mare cerere. Din păcate nu am poză pentru că foamea era prea mare.

FullSizeRender (4)

Revin mâine cu mai multe poze.